Kedves Látogatónk! Webáruházunk folyamatos feltöltés alatt áll!

Kérdése van? Hívjon minket! +36-20/923-3470 +36-20/540-1024

Visszaküldés, csere, reklamáció

TERMÉKCSERE

A POKK.HU webáruház a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül kicseréli a cipőket más méretűre. A lenti útmutató szerint kell eljárni.

Útmutató:

  1. Nézd meg, hogy a pokk.hu érvényben lévő kínálatában szerepel-e az a méret, amire ki szeretnéd cserélni az eredetileg megrendelt terméket.
  2. Töltsd ki a csereigénylő űrlapot, amit e-mailben kaptál.
  3. A termék(ek)et küldd vissza az űrlappal együtt a következő címre: 

    Cleaner-Technik Kft.

    1125 Budapest, Tusnádi utca 26.

     „pokk.hu. webáruház – csere” felirattal

  4. Miután megkaptuk a csomagot, néhány napon belül (de legfeljebb 14 napon belül), a saját költségünkre elküldjük Neked a kicserélt terméket. 

    A visszaküldéssel járó költség Téged terhel.

  5. Azt javasoljuk, hogy a termékeket futárcéggel küldd vissza (a küldemény biztonsága miatt).

VISSZAKÜLDÉSI ÉS CSERE ŰRLAP LETÖLTÉSE

ELÁLLÁS

Meggondolhatod magad, és lemondhatsz a pokk.hu áruházban rendelt termékről indoklás nélkül a csomag átvételének napjától számított 14 napon belül akkor a lenti útmutató szerint kell eljárni:

Rövid útmutató:

  1. Állíts ki egy írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról! Használhatod a sablont, amit e-mailben kaptál.
  2. Küldd vissza a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal (számla) együtt a következő címre:

    Cleaner-Technik Kft.

    1125 Budapest, Tusnádi utca 26.

    „pokk.hu. webáruház – csere” felirattal

  3. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot küldd vissza a termékkel együtt. A visszaküldéssel járó szállítási költségek Téged terhelnek. Csomagpontra küldött visszárut, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
  4. Ha a megrendelést utánvéttel fizetted az űrlapon megadott bankszámlaszámra kapod vissza az összeget. Ha az elektronikus OTP Simplepay rendszeren keresztül fizettél, akkor ugyanarra a kártya számra küldjük vissza az összeget,amelyről a megrendelés ki lett fizetve.

    Az összeg visszatérítése haladéktalanul megtörténik a szerződéstől való elállástól számított legfeljebb 14 napon belül. Ne felejtsd el:

  5. Ne felejtsd el, hogy a visszaküldött terméknek az eredeti állapotban kell lennie.

    Amennyiben a cipő sérül úgy nem áll módunkban visszavenni a terméket és visszautalni a vételárat. Úgy a terméket visszaküldjük és a visszaküldéssel járó költség Téged terhel.

    Ha a doboz sérül de a cipő az eredeti állapotban van akkor a cipősdobozért bruttó 1200 Ft számolunk fel amit a visszautalt összegből vonunk le.

VISSZAKÜLDÉSI ÉS CSERE ŰRLAP LETÖLTÉSE

2 ÉV REKLAMÁCIÓS IDŐ

Minden, általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.

Rövid útmutató:

  1. Állítsd össze írásban a reklamáció bejelentőt! Használhatod, vagy letöltheted az űrlapot ( töltsd le a PDF dokumentumot ).
  2. Küldd el a megreklamált terméket űrlappal együtt a következő címre:
  3. A panaszodat legfeljebb 14 napon belül kezeljük, annak bejelentésétől számítva.
  4. A panasz keretében a Vevő a következő követelésekkel léphet fel: a termék új termékre cserélése, a termék kijavítása, árcsökkentés, elállás a szerződéstől – amennyiben a termék jelentős hibával rendelkezik.

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP LETÖLTÉSE

Ne felejtsd:

  • A panaszbejelentő űrlap kitöltésével elküldöd a panaszkezeléshez szükséges összes információt (az adataidat, a felfedezett hiba leírását, a szavatosság keretében igényelt követelést).
  • Termék visszaküldésével kapcsolatos költségek Téged terhelnek. Ne felejtsd el, hogy utánvétes küldeményeket az áruház nem vesz át.
  • Jogosnak ítélt reklamáció esetében azok a költségek, amik a termék visszaküldésével kapcsolatban merültek fel, visszatérítésre kerülnek Neked.
  • http://ec.europa.eu/consumers/odr cím alatt elérhető egy online platform a fogyasztók és vállalkozások között felmerülő viták rendezésére (ún. ODR platform). A platform egy olyan weboldal, ami lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy megismerjék az általános információkat az interneten megkötött szerződések vonatkozásában felmerült jogviták megoldásával kapcsolatban, anélkül, hogy az ügyet bíróság elé kellene vinni (pl. közvetítés vagy választottbíráskodás útján). A platformon keresztül panaszt is intézhetsz egy alternatív vitarendezési testülethez, és csatolhatod a vonatkozó dokumentumokat.

FIZETÉSI MÓDOK

  • bankkártyás fizetés
  • utánvétes fizetés

 

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, KÖLTSÉGEK

Ingyenes szállítás 25.000 Ft felett.

A 25.000 Ft összeg alatti megrendelések díja a lenti táblázatban látható. 

A futárok munkanapokon, általában 08:00-18:00 óra között kézbesítik a csomagokat.

Amennyiben a kézbesítéssel kapcsolatban probléma merül fel, a futárok megpróbálhatják felvenni a kapcsolatot az Ügyféllel telefonon.

Amennyiben egy rendelés több termékből áll, előfordulhat, hogy a megrendelt termékeket több csomagban küldjük el a Vevőnek.

A csomag útját a kiválasztott csomagküldő oldalán követheted.

Figyelem! Ne feledd, amennyiben az átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat felbontották, vagy sérült a csomagolás, a Futár jelenlétében, a csomag átvételekor vetetheted a kárt jegyzőkönyvbe. Ez később megkönnyíti számunkra a reklamáció elbírálását.

Szállítási módok

25.000 felett ingyenes

FOXPOST csomagautomata

990 Ft

FOXPOST házhozszállítás

1300 Ft

GLS csomagpont

990 Ft

GLS házhozszállítás

1490 Ft

MPL csomagautomata

990 Ft

MPL házhozszállítás

1490 Ft

utánvét

500 Ft

Külföldre szállítás GLS (International Shipping with)

4990 Ft

személyes átvátel üzletünkben hamarosan!

ingyenes

Fizetési módok

Utánvét

Átvételi ponton készpénzzel vagy bankkártyával

Fizetés elektronikus úton bankkártyával

 

MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSI IDEJE

A megrendelések átlagos teljesítési ideje 3 munkanaptól 7 munkanapig terjed onnantól számítva, hogy a Vevőnek el lett küldve a szerződést tartalmazó visszaigazolás.

Megjegyzés: Ha átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat kinyitották vagy a csomagolás sérült, akkor ne feledd, hogy a csomag átvételekor, a Futár jelenlétében van lehetőséged kárfelvételi jegyzőkönyvet írni. Ez segítségégünkre lesz később a reklamáció értékelésében.