Visszaküldés, csere, reklamáció
TERMÉKCSERE
A POKK.HU webáruház a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül kicseréli a cipőket más méretűre. A lenti útmutató szerint kell eljárni.
Útmutató:
- Nézd meg, hogy a pokk.hu érvényben lévő kínálatában szerepel-e az a méret, amire ki szeretnéd cserélni az eredetileg megrendelt terméket.
- Töltsd ki a csereigénylő űrlapot, amit e-mailben kaptál.
- A termék(ek)et küldd vissza az űrlappal együtt a következő címre:
Cleaner-Technik Kft.
1125 Budapest, Tusnádi utca 26.
„pokk.hu. webáruház – csere” felirattal
- Miután megkaptuk a csomagot, néhány napon belül (de legfeljebb 14 napon belül), a saját költségünkre elküldjük Neked a kicserélt terméket.
A visszaküldéssel járó költség Téged terhel.
- Azt javasoljuk, hogy a termékeket futárcéggel küldd vissza (a küldemény biztonsága miatt).
ELÁLLÁS
Meggondolhatod magad, és lemondhatsz a pokk.hu áruházban rendelt termékről indoklás nélkül a csomag átvételének napjától számított 14 napon belül akkor a lenti útmutató szerint kell eljárni:
Rövid útmutató:
- Állíts ki egy írásos nyilatkozatot a szerződéstől való elállásról! Használhatod a sablont, amit e-mailben kaptál.
- Küldd vissza a terméket a vásárlást igazoló dokumentummal (számla) együtt a következő címre:
Cleaner-Technik Kft.
1125 Budapest, Tusnádi utca 26.
„pokk.hu. webáruház – csere” felirattal
- A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot küldd vissza a termékkel együtt. A visszaküldéssel járó szállítási költségek Téged terhelnek. Csomagpontra küldött visszárut, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
- Ha a megrendelést utánvéttel fizetted az űrlapon megadott bankszámlaszámra kapod vissza az összeget. Ha az elektronikus OTP Simplepay rendszeren keresztül fizettél, akkor ugyanarra a kártya számra küldjük vissza az összeget,amelyről a megrendelés ki lett fizetve.
Az összeg visszatérítése haladéktalanul megtörténik a szerződéstől való elállástól számított legfeljebb 14 napon belül. Ne felejtsd el:
- Ne felejtsd el, hogy a visszaküldött terméknek az eredeti állapotban kell lennie.
Amennyiben a cipő sérül úgy nem áll módunkban visszavenni a terméket és visszautalni a vételárat. Úgy a terméket visszaküldjük és a visszaküldéssel járó költség Téged terhel.
Ha a doboz sérül de a cipő az eredeti állapotban van akkor a cipősdobozért bruttó 1200 Ft számolunk fel amit a visszautalt összegből vonunk le.
2 ÉV REKLAMÁCIÓS IDŐ
Minden, általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.
Rövid útmutató:
- Állítsd össze írásban a reklamáció bejelentőt! Használhatod, vagy letöltheted az űrlapot ( töltsd le a PDF dokumentumot ).
- Küldd el a megreklamált terméket űrlappal együtt a következő címre:
- A panaszodat legfeljebb 14 napon belül kezeljük, annak bejelentésétől számítva.
- A panasz keretében a Vevő a következő követelésekkel léphet fel: a termék új termékre cserélése, a termék kijavítása, árcsökkentés, elállás a szerződéstől – amennyiben a termék jelentős hibával rendelkezik.
Ne felejtsd:
- A panaszbejelentő űrlap kitöltésével elküldöd a panaszkezeléshez szükséges összes információt (az adataidat, a felfedezett hiba leírását, a szavatosság keretében igényelt követelést).
- Termék visszaküldésével kapcsolatos költségek Téged terhelnek. Ne felejtsd el, hogy utánvétes küldeményeket az áruház nem vesz át.
- Jogosnak ítélt reklamáció esetében azok a költségek, amik a termék visszaküldésével kapcsolatban merültek fel, visszatérítésre kerülnek Neked.
- A http://ec.europa.eu/consumers/odr cím alatt elérhető egy online platform a fogyasztók és vállalkozások között felmerülő viták rendezésére (ún. ODR platform). A platform egy olyan weboldal, ami lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy megismerjék az általános információkat az interneten megkötött szerződések vonatkozásában felmerült jogviták megoldásával kapcsolatban, anélkül, hogy az ügyet bíróság elé kellene vinni (pl. közvetítés vagy választottbíráskodás útján). A platformon keresztül panaszt is intézhetsz egy alternatív vitarendezési testülethez, és csatolhatod a vonatkozó dokumentumokat.
FIZETÉSI MÓDOK
- bankkártyás fizetés
- utánvétes fizetés
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, KÖLTSÉGEK
Ingyenes szállítás 25.000 Ft felett.
A 25.000 Ft összeg alatti megrendelések díja a lenti táblázatban látható.
A futárok munkanapokon, általában 08:00-18:00 óra között kézbesítik a csomagokat.
Amennyiben a kézbesítéssel kapcsolatban probléma merül fel, a futárok megpróbálhatják felvenni a kapcsolatot az Ügyféllel telefonon.
Amennyiben egy rendelés több termékből áll, előfordulhat, hogy a megrendelt termékeket több csomagban küldjük el a Vevőnek.
A csomag útját a kiválasztott csomagküldő oldalán követheted.
Figyelem! Ne feledd, amennyiben az átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat felbontották, vagy sérült a csomagolás, a Futár jelenlétében, a csomag átvételekor vetetheted a kárt jegyzőkönyvbe. Ez később megkönnyíti számunkra a reklamáció elbírálását.
Szállítási módok |
|
25.000 felett ingyenes |
|
FOXPOST csomagautomata |
990 Ft |
FOXPOST házhozszállítás |
1300 Ft |
GLS csomagpont |
990 Ft |
GLS házhozszállítás |
1490 Ft |
MPL csomagautomata |
990 Ft |
MPL házhozszállítás |
1490 Ft |
utánvét |
500 Ft |
Külföldre szállítás GLS (International Shipping with) |
4990 Ft |
személyes átvátel üzletünkben hamarosan! |
ingyenes |
Fizetési módok |
|
Utánvét |
|
Átvételi ponton készpénzzel vagy bankkártyával |
|
Fizetés elektronikus úton bankkártyával |
MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSI IDEJE
A megrendelések átlagos teljesítési ideje 3 munkanaptól 7 munkanapig terjed onnantól számítva, hogy a Vevőnek el lett küldve a szerződést tartalmazó visszaigazolás.
Megjegyzés: Ha átvételkor észreveszed, hogy a csomagodat kinyitották vagy a csomagolás sérült, akkor ne feledd, hogy a csomag átvételekor, a Futár jelenlétében van lehetőséged kárfelvételi jegyzőkönyvet írni. Ez segítségégünkre lesz később a reklamáció értékelésében.